TERMENI SI CONDITII

Va rugam să citiţi cu atenţie condiţiile noastre şi termenii contractuali înainte de utilizarea site-ului şi înainte de a face o comandă. Folosirea acestui website si plasarea de comenzi online semnifică acceptul dumneavoastră în ceea ce priveşte termenii şi condiţiile mai jos menţionate. Înainte de a face o comandă, dacă aveţi vreo nelămurire sau aveţi nevoie de detalii suplimentare, nu ezitaţi să ne scrieţi la adresa office@max-srl.ro
Acest site web (numit in continuare „SITE”) este administrat de societatea SC MAX SRL (denumită în continuare „Societatea”), cu sediul social situat în  orasul Murfatlar, str. Minerului, nr. 2D, jud. Constanta, fiind înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J13/6046/1992, având CUI RO 3697680, Cont IBAN: RO66RZBR0000060008618722 deschis la banca Raiffeisen Murfatlar.

I.1. DEFINITII
CLIENT: reprezintă persoana care accesează SITE-ul, în scop de cumpărare şi care a acceptat Termenii şi Condiţiile comerciale şi de utilizare ale prezentului SITE, îndeplinind în acest sens toate cerinţele procesului de înregistrare, ce iniţiază şi finalizează o comandă.
SOCIETATEA pune la dispoziţia CLIENŢILOR mijloacele tehnice necesare pentru identificarea şi corectarea erorilor survenite cu ocazia introducerii datelor, prin introducerea numelui de utilizator şi a parolei;
COMANDA: un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător şi Client, prin care Clientul, în calitate de cumpărător transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenţia sa de a achiziţiona Produse de pe Site;
CONSUMATOR: orice persoană fizică sau grup de persoane constituite în asociaţii, care, în executarea contractelor care intră sub incidenţa O.G. nr. 21/1992, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;
CONTRACT DE VANZARE: reprezintă orice acord de voinţă (contract) între părţi, Client şi Societate, în temeiul căruia Societatea se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către Client, iar Clientul plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestora, conform prezentelor prevederi din TERMENI SI CONDITII.
PRODUSE: reprezintă bunurile oferite la vânzare prin intermediul acestui site, prin publicarea datelor esențiale: descriere, caracteristici, preț, disponibilitate. Este posibil ca anumite bunuri să nu mai fie disponibile la un moment dat, Societatea depunând toate eforturile pentru a actualiza la zi stocurile; produsele marcate cu ”stoc epuizat” sau ”stoc limitat”, cu preț zero sau fără preț nu mai sunt disponibile.
PRODUSE REALIZATE CONFORM SPECIFICAŢIILOR CLIENTULUI: orice produse care nu sunt prefabricate, realizate pe baza opţiunilor individuale sau a deciziei clientului;
SITE: pagini web aparţinând MAX SRL  care se afla la adresa www.max-srl.ro, prin intermediul căruia UTILIZATORUL are acces la informaţii privind serviciile si produsele oferite / asigurate de către SOCIETATE. Prezentul site cuprinde: texte, imagini, baze de date, produse, logouri, softuri, animaţii, filme, oferte şi orice fel de informaţii, reclame, etc. şi constituie în întregime proprietatea SOCIETATII.
UTILIZARE ABUZIVA: reprezintă utilizarea SITE-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementarilor şi ale legislaţiei în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii SOCIETATII.
UTILIZATOR: este persoana care accesează SITE-ul, în scopuri private sau profesionale şi care a acceptat TERMENII SI CONDITIILE  prezentului SITE.
VÂNZĂTOR: este Societatea, cu datele de identificare din preambul.

I.2. LIMITELE RĂSPUNDERII SOCIETĂŢII
1. Imaginile produselor sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu şi au caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imaginile de pe site sau din cataloage în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, culorii sau nuanţei, design-ului, fără notificare prealabilă de către producători sau din cauza modificării culorii în urma procesului de fotografiere a produselor. Este posibil ca în imaginile produselor sa apară şi alte produse, care nu fac parte din oferta vânzătorului şi nu sunt vândute împreună cu Produsul, fiind introduse în imagini cu titlu de sugestie de prezentare. Pentru obţinerea  de informaţii cât mai exacte privind produsele disponibile, vă rugăm să ne contactaţi la datele de contact menţionate.
În caz de produse vândute la set/pe colecții, în descrierea Produselor se indică ce produse sunt incluse într-un anumit set/colecție, cu indicarea cantităţilor şi dimensiunilor. Imaginile colecțiilor sunt cu titlu de prezentare. Din colecție fac parte strict produsele expres enumerate în cuprinsul descrierii.
2. Conţinutul site-ului a fost alcătuit în colaborare strânsă cu reprezentanţii mărcilor care se găsesc pe site, informațiile furnizate fiind conform datelor Furnizorilor. De aceea, unele caracteristici pot fi modificate, după publicare de către SOCIETATE fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Societatea va depune toate eforturile pentru a minimaliza toate greşelile care pot apărea din editarea informaţiilor prezentate.
De asemenea, din considerente legate de spaţiu şi coerenţa structurii informaţiei, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă SOCIETATEA face eforturi de a prezenta informaţiile cele mai relevante. Daca aveți nelămuriri sau doriți informații suplimentare privind produsele, vă rugăm să ne contactați.
3. SITE-ul poate conţine şi link-uri către alte site-uri. În aceste cazuri, SOCIETATEA nu este responsabilă de politica de confidenţialitate practicată de acestea, nici de orice altă informaţie menţionată pe aceste site-uri. Societatea nu răspunde de conţinutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legături din conţinut, indiferent de natura acestor legături. Pentru respectivele site-uri, răspunderea o poartă, integral, proprietarii acestora.
4. Societatea nu este şi nu poate fi făcută responsabilă pentru prejudiciile create de erorile, neacurateţea sau neactualizarea informaţiilor publicate sau menţinute pe SITE. Vă rugăm să ne contactați pentru orice nelămurire înainte de a plasa o comandă.

5. Preţurile produselor de pe SITE pot suferi modificări, în funcție de disponibilitatea produselor. Preţurile sunt cele valabile la plasarea comenzii. Menţionăm că preţurile afişate pe SITE pot diferi de prețurile practicate de magazine partenere.

6. Promoţiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile în limita stocului disponibil întotdeauna şi doar pentru oferta de pe site, în lipsa unei alte menţiuni. Promoţiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regulă menţionate la fiecare produs, în parte. În cazul în care nu se menţionează o perioada de timp, acestea sunt valabile în limitele stocurilor disponibile, maxim 30 de zile.

7. Prezenţa produselor pe site NU garantează existenta lor în stoc. Consultanţii noştri vor confirma disponibilitatea pentru fiecare produs în parte. Unele produse care nu sunt pe stoc, pot fi precomandate, în acest caz Societatea se va aproviziona, la rândul ei, de la furnizor, pentru a răspunde nevoilor clientului. În această situaţie, termenul de livrare depinde de Furnizor, iar pretul de pe site este strict informativ si este calculat de la ultimul pret dat de furnizorul nostru pentru el. In cazul in care pretul afisat pe nostru difera fata de cel pe care il putem oferi, iar plata a fost facuta cu cardul online sau prin banca, vom rambursa la cerere banii platiti pentru produsele precomandate.

8. Valoarea maxima a obligaţiilor Societăţii faţă de orice client în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de Societate de la clientul respectiv.

9. Societatea îşi rezervă dreptul să completeze şi să modifice orice informaţie de pe SITE, fără vreo notificare sau înştiinţare prealabilă.

10. Societatea nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretenţii, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea TERMENILOR SI CONDITIILOR.

11. Societatea  nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncţionării sau ca urmare a modificării, suspendării sau întreruperii serviciilor disponibile prin intermediul Site-ului, precum şi pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării anumitor link-uri publicate pe SITE.

12. În cazul în care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord şi/sau nu acceptă termenii şi condiţiile de utilizare a site-ului, acesta renunţă la accesul la serviciu, fără nicio pretenţie de la societate. Clientul nu poate să revoce acordul exprimat în favoarea respectării TERMENILOR SI CONDITIILOR pe perioada derulării unui Contract.

13. Societatea  îşi rezervă dreptul de a modifica sau de a întrerupe, temporar sau permanent, parţial sau în totalitate, serviciile puse la dispoziţie prin intermediul acestui Site, cu sau fără o notificare prealabila.

14. Societatea îşi rezervă dreptul de a introduce materiale publicitare de orice natură şi/sau legături pe oricare pagina a Site-ului.

15. Societatea  nu oferă nicio garanţie Utilizatorilor că serviciile informatice pe care se bazează funcţionarea site-ului vor fi neîntrerupte, la timp, sigure sau fără erori, calitatea oricăror informaţii obţinute prin intermediul site-ului va satisface toate cerinţele Utilizatorilor, orice eroare de program va fi corectată, precum şi orice alte aspecte similare.

16. Operatorii, administratorii şi/sau proprietarul site-ului nu sunt sub nici o formă responsabili pentru relaţiile sau consecinţele acestora rezultând din, dar nelimitându-se la, achiziţii, oferte speciale, promoţii, promovări, sau oricare alt tip de relaţie / legătură / tranzacţie / colaborare / etc. care pot apărea între client sau utilizator şi oricare dintre cei care îşi fac promovare directă sau indirectă prin intermediul site-ului.

17. Utilizatorul este singura persoană responsabilă de eventualele distrugeri cauzate sistemelor de calcul sau reţelei de pe care accesează site-ul sau de orice alte pierderi de date care ar putea fi rezultatul descărcării de informaţii şi servicii din conţinutului site-ului.

18. Pentru secţiunile site-ului care pot cuprinde postări sau recenzii ale Utilizatorilor, răspunderea asupra conţinutului acestor postări sau recenzii revine în întregime autorilor acestora. Societatea îşi rezervă dreptul de a nu face publice acele postări sau recenzii care contravin termenilor şi condiţiilor de utilizare sau pe care le consideră dăunătoare, sub orice formă, propriei imagini, clienţilor, partenerilor săi sau terţilor.

19. Societatea nu garantează în nici un mod că documentele, fişierele sau orice alte pachete de date care sunt conţinute sau au legătură cu acest site nu conţin viruşi si nu va avea nici o responsabilitate pentru nici un fel de prejudiciu actual sau viitor cauzat de sau prin intermediul acestui site. În consecinţă, pentru protecţia sa, orice Utilizator al acestui site trebuie să utilizeze un program antivirus atunci când utilizează site-ul.

20. Societatea nu îşi asumă angajamentul să aducă la zi informaţiile şi materialele de pe Site cu o anumită frecvenţă/periodicitate. Informaţiile pot suferi schimbări oricând şi fără vreo notificare şi vor putea fi încorporate în următoarele modificări ale Site-ului, care vor fi realizate în funcţie de posibilităţile Societăţii.

21. Societatea nu va fi răspunzătoare pentru niciun fel de pagube directe, indirecte, accidentale, speciale, inclusiv, dar nu limitat la, pagube pentru pierderi de profit sau alte pierderi intangibile sau incomensurabile (chiar dacă a fost informat anterior de posibilitatea apariţiei unor asemenea pierderi), rezultând din:
i. utilizarea sau imposibilitatea utilizării informaţiilor publicate pe Site;
ii. acces neautorizat la sau deteriorarea transmisiilor sau datelor Utilizatorului;
iii. declaraţii sau acţiuni ale oricărei terţe părţi asupra serviciilor Site-ului si/sau Conţinutului;
iv. orice altă problemă legată de conţinutul Site-ului.

I.3.  Conţinutul Site-ului, DREPTURI DE AUTOR SI DE PROPRIETATE INTELECTUALA
1. Informaţiile publicate pe SITE sunt informaţii de interes general despre Societate, produsele comercializate de acesta, ale partenerilor săi cât şi alte informaţii considerate de Societate ca fiind de interes pentru UTILIZATORI.
2. Informaţiile sunt puse la dispoziţia UTILIZATORILOR în mod gratuit, cu scopul de a facilita vânzările.
3. Societatea este deţinătoarea tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra SITE-ului, respectiv asupra designului, conţinutului acestuia, grafică, fotografiile, software-ul, logo-urile şi asupra tuturor materialelor integrate în SITE, fiind protejat prin legislaţia română şi internaţională privind drepturile de autor.  Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse, parţial sau integral, exceptând perioada de care este nevoie să fie vizualizate online. Totuşi, Clientul/Utilizatorul poate copia, transfera şi/sau utiliza conţinutul numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu alte prevederi ale documentului. Reproducerea, copierea, multiplicarea, vinderea, revinderea sau exploatarea informaţiilor existente pe Site sau a unei părţi din acestea, accesul sau folosirea informaţiilor puse la dispoziţie de Societate prin intermediul Site-ului într-un mod care violează legislaţia românească sau internaţională în materie de drept de autor şi proprietate intelectuală, poate atrage răspunderea civilă sau penală pentru astfel de acţiuni.
4. Prin accesarea SITE-ului UTILIZATORII consimt să respecte termenii şi condiţiile prezentate în continuare precum şi legislaţia aplicabilă, precum şi toate drepturile de proprietate intelectuală ale Societăţii.
5. Site-ul este redactat în limba română. Dacă, în caz de disfuncționalități apar mesaje în limba engleză, vă rugăm să ne contactați.

II. DERULAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE PE SITE. CONTRACTUL
II.1.  PRECIZARI PREALABILE
1. În cazul în care între părţi s-a încheiat un contract care conţine clauze specifice, are prioritate acel contract iar prezentele clauze vin în completarea acestuia în măsura în care contractul nu conţine dispoziţii contrare, care se vor aplica cu prioritate.
2. Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care SOCIETATEA îşi derulează operaţiunile pe SITE.
3. Programul de lucru pentru relaţii cu clienţii al magazinului online este de luni până vineri, între orele 09:00 – 17:00, cu excepţia zilelor de sărbătoare legală, dacă nu se precizează altfel în cadrul site-ului.
4. Timpul MAXIM de confirmare sau neacceptare a comenzii va fi de 2 zile lucrătoare de la lansarea comenzii pe site indiferent de modalitatea în care comanda este realizată (email, formular, sistem de comanda, etc.).
5. Dacă SOCIETATEA confirmă executarea unei COMENZI, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor COMENZII, din partea CLIENTULUI. Acceptarea comenzii de către SOCIETATE se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică (e-mail) din partea SOCIETATII către CLIENT, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă.
6. SOCIETATEA nu consideră în nici un moment o COMANDA neconfirmată ca având valoarea unui CONTRACT, care intră în vigoare la data confirmării COMENZII de către SOCIETATE.
7. Prezentele termene şi condiţii generale de vânzare vor sta la baza CONTRACTULUI astfel încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanţie emis de către SOCIETATE sau un furnizor al acesteia.
8. COMANDA, odată confirmată, este stocată electronic de către SOCIETATE. La solicitarea clientului, SOCIETATEA va trimite în maxim 30 zile de la solicitarea scrisă din partea CLIENTULUI  copie după comanda emisă şi confirmarea de comanda.
9. Societatea nu  recomandă efectuarea comenzilor telefonice, dar Clienţii pot fi asistaţi telefonic cum să plaseze o comandă de către consultanții noștri.

II.2. OBIECTUL CONTRACTULUI
1. Obiectul CONTRACTULUI îl constituie produsul/produsele şi serviciile prezentate pe site şi cu privire la care CLIENTUL şi-a exprimat opţiunea de a le cumpăra, prin generarea unei COMENZI pe SITE, confirmate de către SOCIETATE.
2. Clientul va verifica înainte de plasarea comenzii descrierea şi caracteristicile produselor, codul produsului de pe site şi cantitatea comandată.
3. Clienţii îşi asumă  cantitatea şi codurile produselor comandate. În caz de diferenţe între codul produsului şi denumire, SOCIETATEA consideră comanda ca fiind făcută pentru codul produsului.
4. Societatea va încerca să contacteze timp de 2 zile lucrătoare clientul pentru a i se confirma comanda şi clarifica obiectul comenzii. După acest termen, Societatea are dreptul de a anula sau suspenda comanda.
5. Disponibilitatea produselor, preţul final şi termenul de livrare, se certifică prin confirmarea comenzii de către consultantul nostru de vânzări.

II.3. PRETUL CONTRACTULUI
1. Ofertele şi produsele prezentate pe site sunt disponibile în limita stocului disponibil.
2. Preţul produsului/produselor este cel publicat pe site, iar prețurile afișate includ TVA în procentul prevăzut de normele fiscale în vigoare. În prețul afișat nu sunt incluse alte tarife (de transport, de manipulare, etc). Eventualele alte costuri sau tarife suplimentare se calculează conform ofertei valabile la data comenzii.
3. Preţul afişat se poate modifica de către SOCIETATE, în orice moment, fără preaviz, în funcţie de stocul disponibil şi de preturile primite de la furnizori/producători, dar NOILE PRETURI SE APLICA DOAR COMENZILOR PLASATE DUPA MODIFICAREA PRETURILOR. Cu ocazia confirmării comenzii, SOCIETATEA va confirma şi valoarea finală a comenzii, cu indicarea tuturor costurilor şi tarifelor solicitate/acceptate de client.
4. CU EXCEPTIA CAZURILOR ÎN CARE PRETURILE AFIŞATE SUNT VĂDIT ERONATE, CAZ IN CARE SE APLICA PREVEDERILE ART DE MAI JOS, NICI O PARTE NU POATE MODICIA UNILATERAL PRETUL VALABIL IN ZIUA COMENZII.
5. Pentru a fi aplicabil, preţul produsului trebuie să fie sincer si serios. Astfel, SOCIETATEA atenţionează asupra faptului că pot exista teoretic cazuri când, ca urmare a unor disfuncţionalităţi ale SITE-ului sau erori, preţul afişat pe SITE poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, SOCIETATEA îşi cere scuze de neplăceri şi va informa CLIENTUL asupra preţului corect, cât mai curând posibil de la descoperirea erorii. Clientul poate menţine comanda dacă este de acord cu preţul real comunicat, dar pentru evitarea oricărui dubiu, societatea nu se angajează sa livreze produse la preturi derizorii.

6. Pentru evitarea oricărui dubiu, Societatea nu practică oferte de vânzare sub preț de achiziție, nici nu oferă produse gratuite. Dacă anumite produse apar pe site cu preț zero sau cu prețuri derizorii, vă rugăm să ne contactați pentru a vă confirma prețul și a corecta eventualele erori.
7. Preţul afişat nu include costul transportului sau altor servicii oferite de către SOCIETATE. Condiţiile în care transportul şi alte servicii se asigură de societate vor fi menţionate pentru fiecare comandă în parte, în funcţie de valoarea comenzii, a volumului şi greutăţii produselor, de distanţa de parcurs sau promoţiile valabile.
8. Promoţiile şi reducerile de preţ oferite utilizatorilor nu se pot cumula cu alte promoţii şi reduceri existente în magazinele partenere.

II.4.  MODALITATI DE PLATA:
1.Plata produselor se va face numai după ce se va verifica disponibilitatea produselor şi se confirmă de către client menţinerea comenzii. În lipsa confirmării comenzii, orice plată făcută de Client nu se va accepta și se va restitui suma de bani achitată.
2. Plata se poate face prin oricare dintre modalităţi:
i. Plata numerar la livrare;
ii. Plata online cu card bancar;
iii. Virament bancar (ordin de plată);
3. Plata cu CARD BANCAR
Clientul poate face plata în transe sau integral cu card bancar. Acesta va alege ca modalitate de plată “Plata cu card bancar”, după care va apăsa „Trimit comanda”. Ulterior va fi direcţionat pe o pagină securizată de plăţi online.
Societatea nu solicită şi nu stochează nici un fel de informaţii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plată online.
4. Plata prin Ordin de plată\Virament bancar se face în baza facturii proforme, emise de societate, în urma confirmării prin e-mail a comenzii cu un consultant de vânzări. Pe ordinul de plată se va menţiona obligatoriu numărul de comandă / proformă indicat de Societate. Pentru a beneficia de această opţiune trebuie să alegeţi ca modalitate de plată „Ordin de plată\Virament bancar” după care apăsaţi „Trimit comanda”. Prin e-mail o să primiţi o confirmare / proformă cu care puteți să faceți plata.
Dacă pe ordinul de plată nu apar informaţiile de mai sus, vă rugăm să ne trimiteţi dovada plăţii cu indicarea informaţiilor de mai sus pe adresa de e-mail a Societăţii. În caz contrar, Societatea are dreptul de a suspenda termenul de livrare până la confirmarea efectuării plăţii.
Atenție, este posibil ca procesul de plată prin card bancar, sau virament bancar să dureze mai multe ore sau zile. Societatea va avea nevoie de confirmarea băncii sale că sumele au fost virate în cont, iar livrarea va fi efectuata numai după ce Societatea încasează întreaga sumă şi după identificarea comenzii.

II.5.   LIVRAREA
1. În afara de cazul în care este agreat de SOCIETATE şi CLIENT altceva, SOCIETATEA se descarcă de riscurile şi responsabilităţile asociate produselor şi serviciilor comandate de către CLIENTI în momentul predării acestora către client sau către reprezentantul CLIENTULUI (persoana care preia produsele livrate la adresa indicata în formularul de comandă).
2. SOCIETATEA va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor şi va asigura transmiterea documentelor însoţitoare la CLIENT.
3. SOCIETATEA va efectua livrarea produselor şi serviciile doar pe teritoriul României. Proprietatea asupra produselor şi serviciilor va fi transferate CLIENTULUI la momentul efectuării plăţii.
4. Livrarea se face până în fata imobilului (poartă curte, casa, intrare în bloc, altă clădire). Clientul are obligaţia de a se asigura că, la data livrării, există persoane desemnate pentru a primi produsele, în caz contrar urmând a suporta cheltuielile efectuate de către Societate pentru a le transporta dus-întors. O reexpediere a bunurilor se va face numai după ce CLIENTUL achită costul transportului deja efectuat şi al celui care urmează să se efectueze din nou.
5. SOCIETATEA atenţionează CLIENTII că, în cazul livrării prin curier sau transportator propriu, acesta nu este autorizat de către SOCIETATE sa permită CLIENTULUI deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare şi achitării contravalorii a acestora. Recepţia calitativă şi cantitativă a mărfurilor se face în momentul predării, de faţă cu şoferul de livrare.
6. În cazul în care nu poate executa CONTRACTUL din cauza că produsul nu este disponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre această situaţie.
7. SOCIETATEA poate livra CLIENTULUI un produs similar având acelaşi preţ, în situaţia în care produsul solicitat iniţial nu este disponibil, numai după informarea prealabilă şi cu acordul CLIENTULUI.
8. Produsul va fi livrat CLIENTULUI printr-o firmă de transport către adresa indicată de client.
9. Programul de efectuare a livrărilor este cel menţionat de către societatea de curierat, Societatea nu poate modifica sau influența programarea făcută de societatea de transport. Societatea va transmite transportatorului, observaţiile Clientului făcute la plasarea comenzii, privind data şi ora la care preferă să fie livrată marfa.
10. Termenul de livrare începe să curgă de la data confirmării comenzii de către Societate. Pentru produsele care nu sunt pe stoc, ci se produc în urma comenzii Clientului, părţile sunt de acord ca pentru aceste produse sa se stabilească termenul de livrare numai după confirmarea termenului de către furnizori.
11. Până la achitarea integrală a preţului, Societatea  are dreptul de a suspenda termenul de livrare, dacă se menţionează pentru produsul respectiv că plata se face înainte de livrare.
12. Termenele de livrare a produselor vândute în urma comenzilor lansate de client diferă de la furnizor la altul şi se calculează în zile lucrătoare. La plasarea comenzii, clientul este înştiinţat de termenul estimat de livrare, înainte de finalizarea comenzii.
13. SOCIETATEA, în cazul în care nu poate executa CONTRACTUL motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, de îndată, urmând ca sumele de bani achitate de către CLIENT pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 7 zile.
14. În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, SOCIETATEA va anunţa CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Clientul, dacă nu este de acord cu noul termen, poate renunța la comandă.
15. În cazul în care SOCIETATEA primeşte informaţii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, SOCIETATEA poate refuza onorarea livrării, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.
16. În cazul în care Societatea refuză nejustificat să livreze produsele sau în cazul în care livrarea în termenul convenit este esenţială pentru client şi acesta a anunţat Societatea de acest fapt în rubrica „Observatii” pe formularul de comandă, dacă Societatea nu livrează produsele în momentul convenit cu Clientul sau în termenul stabilit, Clientul are dreptul, doar la rezoluţiunea contractului, caz în care societatea rambursează sumele achitate de către Client, în maxim 7 zile. Clientul nu poate solicita de la Societate eventuale daune interese ca urmare a rezilierii contractului.

17. Instructiuni receptie marfa:

  • In momentul primirii paletului cu marfa trebuie sa faceti poze acestuia la exterior, din toate unghiurile.
  • Dupa desfacerea marfii, verificati fiecare cutie/piesa in parte si faceti poze  produselor deteriorate.
  • Aceasta procedura este necesara pentru despagubirea clientului in caz ca marfa nu este in stare buna.
  • Termenul pentru verificarea produselor si trimiterea pozelor catre S.C. MAX S.R.L., pe whatsapp/email, este de maxim 2 zile lucratoare de la primire.
  • Nerespectarea procedurii de receptie a paletului cu marfa se face pe proprie raspundere, in acest caz nu veti fi despagubit.

II.6. FACTURARE
Facturile emise se vor transmite Clientului fie pe email, fie împreună cu produsele livrate. La cererea Clientului, Societatea va furniza copie după facturile emise, în maxim 30 de zile de la solicitare.

II.7. DURATA CONTRACTULUI.
Un contract este valabil până la executarea integrală a obligațiilor de către ambele părți.
Contractul intră în vigoare la data confirmării comenzii de către Societate și este valabil până la livrarea produselor.
Drepturile și obligațiile părților privind dreptul de retragere și garanția rămân valabile pe duratele necesare.

II.8. RENUNŢARE LA COMANDA
În caz de produse standard (care nu au fost personalizate conform specificaţiilor clientului), până cel târziu la expedierea produselor, Clientul poate să renunţe la comandă, prin notificarea Societăţii cu privire la intenţia sa, cu condiţia ca această notificare să fie anterioară livrării produselor. Notificarea se face fie în scris transmisă la adresa Societăţii, fie prin email.
După ce produsele au fost predate transportatorului, Clientul nu mai are dreptul de a renunţa la comandă, dar poate beneficia de dreptul de retragere, în condițiile legale.
În ceea ce priveşte produse comandate şi personalizate conform specificaţiilor clientului, în caz de renunţare la comandă, după ce aceasta a fost confirmată de către Societate, Clientul se obligă să despăgubească Societatea.

III. DREPTUL DE RETRAGERE
1.Clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.
2. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o terţă persoană, alta decât transportatorul, indicată de Client, a intrat în posesia fizică a ultimului produs comandat.
3. Pentru a exercita dreptul de retragere Clientul trebuie să informeze Societatea cu privire la decizia sa de a se retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă sau prin e-mail.
4. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Consecinţele retragerii
5. Dacă Clientul se retrage din contract şi produsele au fost deja livrate, acesta este obligat să le expedieze prin firma de curierat, fără întârzieri nejustificate, începând cu data la care a comunicat retragerea.
6. Clientul are obligaţia de a suporta costul direct al returnării produselor, practicat de firma de curierat. Acesta va trebui să achite costul transportului la predarea produselor către transportator.
7. Societatea va rambursa orice sumă pe care a primit-o de la Client,  în termen de 14 zile de la data la care produsul ajunge la Societate şi acesta a fost examinat pentru eventuale neconformităţi. Societatea va rambursa sumele de bani primite de la Client într-un cont indicat de către acesta din urmă, în mod expres.
8. Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor ca urmare a returnării, caz în care Societatea, în cel mult 2 zile lucrătoare de la data primirii produselor, va informa Clientul cu privire la aceste diminuări a valorii.
9. Clientul este obligat să ambaleze produsele în mod corespunzător, similar modului în care a fost ambalat inițial, astfel încât produsele să fie pregătite pentru transport.
10. În ipoteza în care Societatea constată eventuale prejudicii care diminuează valoarea produselor, aceasta are dreptul de a reține contravaloarea acestor prejudicii din suma de bani care urmează să fie restituită Clientului.
11. Dacă produsul a fost livrat, fără achitarea de către Client a contravalorii transportului, Societatea va reţine din suma de restituit exact contravaloarea transportului.
12. Societatea are dreptul de a refuza returul numai în cazurile prevăzute de normele legale în vigoare, precum: s-a depășit termenul de informare a exercitării dreptului sau a termenului de restituire a produselor de către Client, inclusiv dacă produsul a fost livrat în alt loc (altă adresă), produsul este exceptat de le exercitarea dreptului de retragere, produsul este foarte deteriorat, alte cazuri strict prevăzute de legislația în vigoare.

13. Produse exceptate de la dreptul de retragere

ATENȚIE!: Următoarele categorii de produse nu se pot returna (nu sunt acoperite de dreptul de retragere):
a. furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar după cerinţele acestuia: orice produse care nu sunt prefabricate, realizate pe baza opţiunilor individuale sau a deciziei clientului, precum: produse atipice, executate cu alte materiale sau alte finisaje, decât cele expuse pe site, produse configurate la comandă, etc), produsele distinct personalizate pentru consumator, de exemplu canapele modulare, mobilier ”la comanda”;
b. Produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
c. Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator, precum: saltele, perne, pilote, lenjerii de pat, prosoape, metraje, orice produs livrat sigilat, care, prin desigilare, nu mai asigură protejarea igienei sau a sănătăţii;
d. Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
e. Nu se pot returna produsele comandate online care sunt ridicate direct din magazine partenere, întrucât nu este vânzare la distanţă (online), ci clientul are posibilitatea de a verifica produsul înainte de achiziţionarea propriu-zisă.
f. Nu se pot returna produsele care au fost deteriorate de client.
g. Daca produsul ajunge dupa perioada de retur stabilita, de 14 zile calendaristice.
h. Nu se acceptă produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice și electrice și produsele cărora le lipsesc accesorii; 13. Aceste dispoziţii se aplică conform O.G. nr 34/2014, în cazul achiziţionării de produse prin contracte la distanță folosind tehnicile de comunicare la distanţă.
14. Dispozițiile de mai sus nu exclud posibilitatea de retur în caz de lipsă de conformitate, existentă la livrare, conform capitolului ”Garanţia produselor”.

IV. GARANŢII
Toate Bunurile comercializate de către Societate, beneficiază de condiţii de garanţie conforme legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor/furnizorilor.
Lipsa certificatului de garanţie a produselor trebuie semnalată în maxim 48 de ore de la recepţia produselor.
Clientul este obligat să informeze în cel mai scurt timp Societatea despre existenţa unei defecţiuni asupra produselor comandate.

V.PROCEDURA DE SOLUTIONARE A PLANGERILOR SI SESIZARILOR
Dacă aveți sugestii, sesizări, plângeri, reclamații, vă rugăm să ne contactați în scris, la adresa de email a Societăţii.
O notificare transmisă într-o zi lucrătoare, pana la ora 17, se consideră primită în ziua aceea, în caz contrar, se consideră a fi comunicată în următoarea zi lucrătoare.
În termen de cel mult 30 de zile de la comunicarea sesizării/notificării, Societatea va răspunde în scris şi va comunica răspunsul Clientului.