Plata se poate efectua prin mai multe modalități:

1. Numerar:
– La oficiul & depozitul logistic al companiei noastre din str. Minerului 2D, Murfatlar, Jud. Constanta
– La momentul livrării comenzii

2. Card bancar:
– La depozitul logistic al companiei noastre din str. Minerului 2D, Murfatlar, Jud. Constanta

3. Virament bancar.

Numerar.
Dacă alegeți opțiunea să achitați produsul la momentul livrării, acesta trebuie să fie achitat integral în valuta naționala (RON).

Achitarea la oficiul companiei.
De obicei această modalitate de plată se efectuează în cazurile ridicării personale a comenzii din depozit.

Transfer bancar.
După plasarea și confirmarea comenzii, societatea noastră vă va oferi toate datele necesare efectuării transferului bancar.
Această informație va fi trimisă către dumneavoastră prin poșta electronică, aplicații mobile sau fax.

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Mastercard).

In cazul optiunii de plata “Online prin card bancar” veti fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.

– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard) se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

– “3D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.

POLITICA DE RETURNARE

TERMEN RETURNARE PRODUSE

Termenul de returnare al produselor achizitionate online este de 14 de zile de la receptionarea acestora de catre client, in baza O.G. 34 / 2014. Produsul se returneaza in ambalajul original insotit de documentele fiscale , emise de catre societatea MAX SRL. Contravaloarea produselor va fi trimisa in contul bancar indicat de catre client in termen de 30 de zile. Consumatorul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile din O.G. 34 / 2014. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare/inlocuire sunt suportate de catre client.

Nu ne asumam obligatia de a primi sau schimba produsul daca este murdar, lovit, deteriorat,zgariat,rupt sau agatat. In cazul in care doriti sa returnati un produs va rugam sa ne instiintati printr-o sesizare scrisa prin email la adresa: office@max-srl.ro

ADRESA RETURNARE COLETE

Expedierea produselor returnate se face de catre client la adresa: MAX SRL Str. Minerului 10, Murfatlar, Jud. Constanta, in decurs de maximum 14 zile de la data primirii produsului. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

CONDITII RETURNARE

Costul direct al returnarii/inlocuirii produselor cade in sarcina clientului. Acesta cuprinde pretul transportului.

SCHIMBARE PRODUSE LA COMANDA

Prin produs la comanda se intelege orice articol care a fost personalizat dupa preferintele clientului (dimensiuni: lungime, latime, inaltime, material de suprafata, etc.) conform art. 16 punct C din O.G. 34 / 2014. In cazul in care produsele sunt atipice (dimensiuni care nu apar in lista de preturi), executate la comanda, personalizat, acestea nu se pot schimba intrucat au fost confectionate special pentru dvs.

Potrivit legislației în vigoare, clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare se doreste prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice, agatare, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.